2010. május 20.

Mikor az orvostudomány bölcsei hosszas keresgélés, kutakodás után rájönnek, hogy vannak olyan betegek, akiket jobb *felejtős státuszba* tenni, na ez nekem NAGYON JÓ!!!! Mivel a jelen állás is azt bizonyítja, hogy továbbra is reménytelen esett vagyok, és nem az orvostudomány nagy álma, így egy darabig ismét nem vadásznak rám. Eddig is mondtam nekik, hogy reménytelen vagyok, de mindég keresnek kibúvót, hogy cáfolják eme állításomat.Sikertelen! A mai vizsgálatok is engem erősítettek!!!
Így végre visszatérhetek a varrógépemhez, és ismét bebizonyíthattam , és erősíthettem az orvostudomány ama állítását, miszerint vannak még *Reménytelen esetek!*...

1 megjegyzés:

Cila Zzy írta...

Jujj, ez nagyon rosszul hangzik! Szerintem nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Orvosból... és orvosnak...