2010. augusztus 23.

Jelen állás szerint kimúltam!!!
...pedig pénteken ismét haza utazom. Olyan *nézek ki a fejemből, de nem igen látok semmit* állapotban vagyok és akkor ezt olvasom:



Miután végigolvastam rájöttem, hogy nálunk ez tökre működik!!!!
- a vacsora kész lett időben, mert mindenki azt eszik amit szeretne (és amit még ebbe a rumliba meglehet találni...)
- tök érdekes és vidám vagyok mivel a fáradságtól már járni is alig bírok...
- csökkentettem a zajt, hisz egy pár helyiségben most szerelik vissza a konnektorokat...
- semmi szükségtelen kérdést nem szoktam napok óta feltenni, csak annyit, hogy *Ugye lassan vége???*
Ebből arra a következtetésre jutottam, hogy én egy jó feleség vagyok!?!:)
*****************************
És lassan tényleg a végén vagyunk...
Már az összes ajtó, ablak lefestve. Holnap már pakolok vissza a varrodámba....

5 megjegyzés:

Monaline írta...

Köszönöm,hogy megosztottad ezt az írást!:)
Örülök,hogy lassan végeztek!Az a legjobb rész,mikor minden a helyén,és már csak csodálni kell a végeredményt:)

Silerika írta...

És a munkából hazatérő fáradt feleségnek ki főzi meg a vacsorát, és ki mossa ki a szennyest, ki vasalja ki a ruhát......stb?????!!
Ideális esetben igaz lehetett abban az időben, de maaaaaa??? Örülök, hogy lassan kész lesztek, megszépült a lakásotok, majd pihenhettek a pakolás után! :o)))

Ildifolt írta...

Ez egy remek írás! - lehetett abban az időben. Na, de ma!

Nálunk teljességgel kivitelezhető, sőt így is van. Amikor a ház ura hazaér, csendes lakás fogadja, a gyermek vidéken tanul, én meg később végzek a munkával, mint Ő. A vacsorával nincs gondja, mert ha hazaérek, majd kettecskén elkészítjük, de előtte még eljöhet értem, és hazaszállíthat. Lesem minden kívánságát, feltéve, ha el nem alszom hamarabb nála.

Na, de nem untatlak az idillel, csak tetszett ez az írás.

Örülök, hogy ilyen szépen haladtok, jó lesz a hosszú téli estéken végig nézni a lakáson, milyen szép lett. Halkan duruzsol majd a tűz a cserépkályhában... Hmmm, milyen jó is az.

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Mona Lisa mosolya c. film jutott eszembe erről...
Hát igen, az idők változnak, azért az érdekelne, vajon férfiaknak is készítettek ilyen könyvet? Az lenne igazságos...

Cila Zzy írta...

Na, én ebben szerebcsés vagyok... itthon dolgozom, a délelőtt 10-ig időszakban megfőzök, van, hogy reggel öttől vasalok és a diákok is fél négyis eltávoznak, akkortól Bandu az úr, este hétkor pontban vacsi, együtt általában és a párterapeutánk is ugyanezeket mondta három éve: Cilike! nem tudta, hogy éhes férfival nem mehet semmire? Ha hazaér, duguljon be fél órácskára, addig szusszan a férfi. A gyerkőc lefektetése nagyon fontos, hogy nyolc, fél kilenc tájékán legyen, hogy utána még a nő egy pohár borral, vagy itallal(víz, üdítő, stb...) megközelítse a ház urát és leülhessenek beszélgetni, romantikázni, stb. Nálunk bejött és szeretem!
(Néha nehéz az a megérkezés utáni bedugulós fél óra, h szusszanjon...)