2010. október 4.

...mint mindég, így most is egy kicsit lemaradtam egy két dologról ami az *éter* világában zajlik, de talán nem is baj...MESKA!!!
Ami viszont borzasztóan zavar ( és ahogy észrevettem nem csak engem!) az az, hogy felmerült a költői kérdés, hogy *Minek nevezzelek???*. Kézműves, Iparművész, Népművész, Képzőművész...??? Ez szerintem (és ez saját vélemény!!!) teljesen fölösleges volt.
Minek nevezném magam...???? *Mamisnak*, aki örül, ha jól van és éli a maga világát, varr és megmutatja másoknak, esetleg mások elképzeléseit hímzésmintával segíti...és nekem ez bőven elég ( néha sok is!!!). Úgy érzem mindég is tudtam, hogy hol a helyem...( a varrógép mellett), és soha nem akartam több lenni mint ami vagyok.
****************

6 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Már megint mi a bánat van ?

CathlenKata írta...

Jaaa ... már látom:-(
"Kézműves, Iparművész, Népművész, Képzőművész..." ezek a titulusok vagy iskolai okmányhoz vagy zsűriztetett cuccoknál használhatók tudtommal. A többi csak hobbi tevékenység.
Én speciel kreálkodónak tartom magamat aki élvezi azt amit csinál, és boldog ha évente 1 valamit el tud adni.....

Cila Zzy írta...

Igen, igen. Mint ahogy a mérnök titulust sem használhatja az, akinek nincs mérnöki diplomája, vagy csak gyógyítóaz, aki nem orvos, de mondjuk természetgyógyászatban tutti... ennyi. Így mindenki marad hobbista:-) a végén. ?!
Amúgy: a gépi hímzés nem kézműves állítólag, igaz, hogy napokat el lehet tötymörögni egy-egy minta megszerkesztésével... ja, hogy akkor programozó lenne? Nem, mert nincs erre sem végzettséged. Szóval hobbiból jeles- Max.

CathlenKata írta...

Cecília!
Én nem használhatom a Természetgyógyász titulust hiába van róla papírom, ha nincs orvosi diplomám mellé:-( Csak Testkozmetikus lehetek amiről a kutya sem tudja mit is takar.... Így van ez a hobbinkkal is.

Cila Zzy írta...

Oh! Na, ez akkor még durvább, mint gondoltam!
A testkozmetikusra azt hittem, hogy az valami olyasmi, mint a sminktetoválást, örökre szőrtelenítést, esetleg sima tetoválást készítők...

CathlenKata írta...

Cecília!
Ázért ez némileg többet takar ám!

Pedikűr, manikűr, műkörömépítés porcelánból, reflexmasszázs, thai knu-shi-tu lazító masszázs, fitóterápia, ortopédia és bőrgyógyászati,Higiéniai alapismeretek. stb... mindezt úgy hogy a könyvet amiből vizsgáztunk magunk írtuk mindenből diktálás alapján naponta 3-8-fél9 ig!

Sajnos sem szőrteleníteni nem tudok mert 1 óra után gyakorlat nlkül nem igazán ment:-(((
A Tetoválás meg nagyon drága dolog úgyhogy az is kimaradt.
Így is sok százezerbe került,anyag, köröm csiszoló gépköltség, szerszámok lakkok meg a jóistentudja mit vetettek meg velünk aztán.
Igaz jelesre vizsgáztam de a papíromat kitehetem a klotyóba. Mivel nem vagy Dr :-(((((
Most én is háborogjak, hogy csak hobbi szinten űzhetem azt amiért annyit tanultam ? Minek?
Maradok hobbista, és annyi!