2010. november 29.

Kb.20db. email, minta egyeztetés, ár egyeztetés, egy hétig nem jelentkezés (a megrendelő részéről!), majd ma egy email, köszi, de passzolom a táskát:)

Néha hoppon marad az ember...
(azt hiszem, nem az bánt, hogy nem kell a táska, hanem az email megfogalmazása...)

4 megjegyzés:

Mici írta...

Nekem is volt már ilyen "vásárlóm", de kiderült, hogy súlyos családi problémák merültek fel a folyamat alatt, és ennyire tellett a válasz. De később, amikor csitultak a kedélyek, akkor jött a megkövetés. És bár maga a vásárlás nem történt meg, nekem ez megelégedésemre szolgált. Senkinek nem kívánok rosszat, de remélem, hogy itt is most ilyesmiről volt szó, és majd jön magyarázat, vagy bővebb, kedvesebb válasz, még ha nemleges is.

Cathlen-Kata írta...

Pedig csodaszép lett. Azért remélem lesz gazdája....

Cecília írta...

Biztos vagyok benne, hogy lesz másik vevő a táskára. Az is biztos, hogy nem direkt "szivatott", végülis miért tette volna, nem?

Dia írta...

pedig milyen szép lett a táska!!!