2010. november 12.

KÖZVÉLEMÉNYKUTATOK:)

Szeretném megtudni Tőletek, hogy kinek mi a "NORMÁL TÁSKA MÉRET"????
**************
Sok olyan kérést kapok, hogy "olyan normál méretes táskát készítsek" egyedi hímzéssel. Na itt nem a hímzés okozza a nagyobb gondot, hanem a "normál táska méret". Ezért érdekelne, hogy kinek mi a normál táska méret?
**************
Mikor magam alatt vagyok, és már semmi nem megy (most már kifele evickélek ebből a helyzetből), akkor szoktak meglepik érni (amúgy nem igazán szeretem a meglepiket!)!!! Így történt ma is.
Egy nagyon kedves emilt kaptam, ami nagyon jókor jött:

" Üdvözlöm!

Először is engedje meg, hogy megdícsérjem a munkáit! Gyönyörűek a
termékei! Azt hiszem megtaláltam amit gondolatban kerestem!!...( és itt jön a kérés...)

Üdvözlettel: Mónika "

Már csak ezért is érdemes volt elkezdeni a mai napot:)
********************
Azt hiszem ezek többet érnek bármilyen gyógyszernél!!!

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Jó kérdés! Szerintem a normál méret az, amibe belefér egy A4-es lap/újság/bármi fektetve.

Dia írta...

ez nálam is változó. Ma pl. egy hatalmas szatyortáskával jöttem, de ha keresek valamit, a lábammal alá kell támasztanom, mert olyan mély. De viszont valamelyik nap kisebbel jöttem - kb. mint amilyeneket Te szoktál varrni - az pedig túl kicsinek bizonyult :-) :-) Lehet, én vagyok túl komplikált? :-)
De szerintem is egy A/4-es méretű álló formátumú táska a "normál" táska

CathlenKata írta...

Nálam a normál táska az amit nyertem tőled. Kellően nagy, elfér benne a "fél fürdőszoba pipere" és a fél literes teám is. Tehát szerintem is az A/4.-es méret a megfelelő. Persze kérdés mégis mire gondolt a vevő?
Mert mindenkinek más és más erről az elképzelése.

KicsiKató írta...

Szerintem is az A4 méret a mérvadó, akár álló, akár fekvő a táska!