2011. április 3.

Köszönöm, hogy válaszoltatok kérdésemre. Kiderült, hogy általában egy (max.2) darabot szabtok, és csak utána jön a következő darab. Mióta varrok, én is ezt a módszert alkalmazom, de ahogy elkezdem varrni, már szeretném, ha kész lennék, hogy készüljön a következő...:). Engem zavar ha több darab vár megvarrásra.
**********
Azért még lenne egy kérdésem, papíron terveztek, vagy fejben, és folyamatosan alakul ki a végeredmény????
Ez azért érdekelne, mert nálam a *szépen megrajzolom papíron* módszer kútba fullad minden alkalommal. A hímzésminta csak addig van eredeti állapotában míg ki nem választom. Utána valahogy mindég változtatok rajta. A *végeredmény* pedig nem minden estben a *kiindulási elképzelés*.

3 megjegyzés:

Jutus írta...

Én mindíg lerajzolom,hogy mit szeretnék varrni és milyen mintázatú legyen,azutánnem marad szinte egy centi sem amit a rajz szerint készítenék.:))

Hegemony77 írta...

Én mindig fejben tervezem meg és varrom meg a dolgokat, és csak azután rajzolom- szerkesztem- szabom- és varrom miután tiszta minden egyes művelet.

Mamis írta...

Igen, ez nálam is addig működik így, míg el nem kezdem varrni, de valahogy a vége sosem ugyanaz, mint aminek indult..:).