2012. március 30.

Zazálea bejegyzésére reagálva leszeretném írni az én esetemet:)
2010 karácsonya előtti rohanás. Szenteste előtt 4 nappal jön egy telefon, hogy elkészíteném-e a türcsit, de gyorsan, rögtön, szenteste a fa alatt legyen..., és tuti, hogy a két ünnep közt fizet.
Természetesen csomag kész. Másnap reggel posta, minden kis papír rajta, hogy biztos másnap megkapja. Másnap este email érkezik, hogy hűűű, meg haaa, meg nem is gondolta volna...:) Csomag szent este a fa alatt. Email vége, a két ünnep között utalja az összeget.
Oké, jelentkezem, ha megérkezik az utalás.

Már 2011 január derekán járunk, mikor eszembe jut, hogy lehet, hogy valami nem tiszta ezzel a türcsivel...(jelzem itt már anyu elég beteg volt, és ekkor ingáztam két ország között). Alig vártam, hogy visszaérjek Magyarországra. Kutakodás, utána olvasás, számla egyenleg lekérdezés, majd egy telefon....Kedves, aranyos hölgy, aki közli, hogy nagy sikere volt (mivel rá lett hímezve egy egyedi minta is nem csak a név), bocsi, elfelejtette, a héten rendezi. Visszautazás anyuhoz, újbóli felejtés, majd mikor január végén egy napra visszajöttem ismét egy telefon (jelzem a lelki állapotom már elég sz@r volt ekkor).

Kedves hölgy, aki már nem kedves hölgy, emelt hangon közli velem, hogy a törölköző nem lett jó, nem ilyenre gondoltak, és ez most már zaklatás amit csinálok... Komolyan mondom, azt hittem, hogy a föld szétnyílik alattam...Levegőt nem kaptam a döbbenettől.

Azóta megfogadtam, addig nincs postázás, míg nincs utalás. Persze azért olyan aki *visszajáró* ugyanúgy, ha kész vagyok jelzek, posta, ő pedig amikorra ígéri, addigra utalja is a pénzt:)
------------------
Miért is írtam le ennyire részletesen a történetem??? A hölgy Ceglédbercelen lakik, és néha olvassa a blogom./talán még mindég nem lenne késő utalni:)/

10 megjegyzés:

Zazálea írta...

hát tudod.... :(((

Mamis írta...

Az egészből a hangneme mérgelt a legjobban. A végén én éreztem magam kellemetlenül:)

Mónika Hegedüs írta...

Az utolsó bekezdés/mondat nagyon jó!
Kívánom neked, hogy legyen sok elégedett és rendesen fizető vásárlód!

Csigi írta...

De durva!! Remélem csak kedvesebb vásárlóid lesznek ezután.

Borga írta...

Pfff...Sajnos vannak ilyen emberek:(

Maria írta...

Nem garancia a "visszajáró" jelző sem.
Zazaleánál írtam, úgy jártam én is.

Mamis írta...

Szomorú eset, a korrektség és a stílus teljes hiányára vall :-( Vagy a pénzére, de akkor meg ne rendeljen! Azt még el tudom fogadni, ha valaki kenyérért csal, de ez minősíthetetlen! De azért remélem, az ilyen kellemetlenségek (és anyagi veszteségek) nem veszik el a rendes emberekbe vetett hited...
VKata

Arien írta...

Én azon gondolkodom,hogy nem veszek fel megrendelést, mert akkor jártam úgy, hogy megtetszett valaki másé amit készítettem, neki is kell. Pár nap múlva meggondolta magát már nem kell. Szerencsére postán még nem volt negatív benyomásom, de más alkalommal igen. Kívánom,hogy neked se legyen több, mert egy kézzel készített, egyedi dolgot csak kevés ember tud értékelni, lefigymálni annál több.

Newsee írta...

Én is nyitottam webboltot és most úgy tűnik lehet hogy meglesz az első csalódásom nekem is. Eddig én mindig postáztam amikor készen volt és megkaptam az árát ezzel párhuzamosan. Most viszont már két hete kész a termék és valami égi jelként nem postáztam. Jól tettem mert amikor írtam neki még csak nem is válaszolt az e-mailre, most meg azt írta belső üzenetbe hogy ő várja a postával és majd akkor fizet. Aha hát azt már nem.
Sajnálom hogy így jártál, lehet hogy magára ismer és akár még fizethet is.

KicsiKató írta...

Nem is tudok az ilyesmihez kicsillagozás nélkül hozzászólni, mérhetetlenül elkeserít, ha hülyével találkozok... És sajnos rá kell döbbennünk, hogy többen vannak, mint elsőre hinnénk:(